luni, 7 februarie 2011

Parintii ...

"Fara parinti nu am fi nimic !"
Este o fraza care m-a pus pe ganduri cand am auzit-o ... O fraza care de altfel ii foarte adevarata ... In primu rand daca ei nu ar fi exitat nu am fi existat si noi ... In al doi-lea rand daca ei nu ar exista nici noi nu am putea trai ... Ei ne ajuta sa crestem ... Fara ei nu am fi noi ... Pentru ca fara parinti esti nimic ... Altii se descurca fara ei , altii nu ...
Parerea mea personala despre situatia destul de deplorabila din ziua de azi este ca si parintii si copii ar trebui sa ajunga la un punct comun ... Unii reusesc , unii nici nu au pentru ce sa se stradiue pentru ca parintii lor is "ok" de la inceput , dar altii trebuie sa se chinuie cu "gandirea comunista" a unor parinti din ziua de astazi ... De altfel oricum ar fi parintii nostri trebuie sa ii acceptam asa cum sunt pentru ca sunt ai nostri , sunt cei care ne-au dat viata , fara ei nu am exista .
Cred ca ar trebui sa explic ce inseamna si acea "gandire comunista" dupa parerea mea ... Acea gandire cred ca majoritatea copiilor din ziua de azi o stiu , cand parinti gandesc la fel cum se gandea pe vremea comunismului . Cu ideea sa fi devreme acasa , sa nu faci aia , sa nu faci aia ca esi prea nu stiu cum , sa nu faci asa ca esti prea mic , si multe alte alea . Unii parinti nu vor sa inteleaga ca vremurile se schimba si se vor schimba in continuare .
Dar oricum , chiar daca parintii ne spun sa nu facem aia ca nu avem voie , sa nu facem aia ca suntem prea asa , sa nu facem aia pentru ca suntem nu stiu cum , sa venim repede acasa , sa fim cuminti , sa invatam , sa mergem la scoala , nu o fac pentru ca vor ei sa ne streseze cu aceste chestii sau de placere , o fac pentru ca tin la noi si pentru ca ne vor doar binele . Dar de la acest lucru sunt si exceptii , ma refer in randul parintilor . Mai sunt parinti , si e plina Romania de ei , care is maltrateaza copii , care isi violeaza ficele sau poate chiar mai rau le ia viata .
Aceste persoane sunt niste persoane care nu au ce cauta in lumea asta , si care dupa parerea mea nu ar trebui bagate la inchisoare ci impuscate pe loc ...

Imi iubesc parintii , chiar daca nu prea ajungem la un punct comun , mai lasam unii de la altii si pana la urma tot este bine ... Nu vreau sa-i pierd prea curand , desi era sa-mi pierd deja tatal , si nu doresc la nimeni asa ceva ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu